اخبار
وضعیت تکریم ارباب رجوع در بیمارستان کوثر
دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع با سخنرانی مدیر توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مرکز آموزشی درمانی کوثر برگزار شد .
اقای محمدحسین شیرعلی گفت 90 درصد تکریم ارباب رجوع در شنیدن صحبت ها و گوش دادن به حرف ارباب رجوع خلاصه می شود . اگر ما از کار خود راضی باشیم و ان را دوست داشته باشیم از ارائه خدمت به مردم نیز رضایت حاصل می شود و طبعا نتیجه کار برای ما لذت بخش می باشد .
وی در ادامه برنامه انواع ارباب رجوع ها را دسته بندی کرده و نحوه برخورد با هریک از این گروه ها را تشریح نمود . همچنین  ایشان عوامل موفقیت سازمان ها رااینگونه برشمرد اول نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع  خارج ار سیستم و دوم برخورد مناسب با همکاران داخل سیستم .
به گفته روابط عمومی مرکز : این دوره آموزشی برای گروه هدف که شامل پرسنل اداری ،درمانی ،خدمات و دانشجویان در نظر گرفته شده بود ، روز پنج شنبه 30 شهریور  در سالن اجتماعات بیمارستان کوثر برگزار شد . جلسه پرسش و پاسخ برای همکاران اخرین قسمت این برنامه بود . 
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر